20 Ocak 2011 Perşembe

Çok kıymetli Sayın Hüsnü Gürel üstadıma,
Göndermiş olduğunuz mail  elime ulaştı. Bundan dolayı size teşekkür ederim. 
Çok hayret etmedim açıkcası...
Ben 32 Yıl Almanyada yaşamış eğitimini orada görmüş ve yakl. 7 Yıldır yabancı Yatırım Maden ve Enerji konusunda faal bir bağımsız çalışan arkadaşınızım.
Evet maalesef utanç verici bir Galatasaray ın Telekom Arenasına 600 Trilyon betona yatırmak bizim ülkede daha cazip oluyor ne işe yarıyacaksa aylık Masrafı da az değildir bu komplekzin. Bu sadece güncel bir örnektir, halbuki bu devletin Paralarını ve imkanlarını bu Doğalgaz Araştırma ve Sondaj çalışmasına harcası bu devlet ikiye katlar zenginler işsizlik azalır.
Ama maalesef sizin de üzüldüğünüz kadar bende üzülüyorum herkes kısa vadeli neler çalar çırparım koltuğu nasıl bırakmam peşinde yeni gelecek nesiller için Enerji Politikası üretilmemekte tam tersi oluyor Uçak dolusu işadamları yabancı ülkelere Türkiyenin Petrol ve Doğalgaz antlaşmalarını yapmak için yarışıyorlar ve ülkemizi daha da bağımlı hale getirmeyi pek de iyi beceriyorlar.
Geçmiş dönemdeki Bakan da bu işi yapamadı , beceremedi, yeni Bakan da bu işin adamı değil o yüzden maalesef size üzülerek söylüyorum ben bu dilekçelerinizden ve yazılarınızdan bir şey olacağını tahmin etmek zanetmiyorum, çünkü ben 7 Yıldır Maden sektöründeyim Türk Devleti ve Bakanlar veya Şirketler hiçbir zaman uzun vadeli Projelere elini cebine attıramazsınız kesinlikle hep yabancının parası ile ülkemizde iş yapanlar yapmıştır Maden Kültürümğz yok ki yatırım yapmak çok lüks olur onlar yatırımı yapmadan kazanmak isterler bu benim şahsi görüşüm.
Sizin Projeye gelince aynısı Petrol için geçerlidir, onlarca Televiziyon programları yapıldı Türkiyede çok mükemmel Petrol kuyuları var ama hepsi birileri tarafından talimat alarak kapandı hep Araplardan alınacak Petrol diye. Doğalgaz da aynı şekilde Rusya dan alınacak Putin ne derse o olur Taner Yıldız da mecburen her fiyata boyun eymekte ve bu böyle gidecektir.
Neyse gelelim biz veya ben ne yapabilirim'e: 
Benim bu sizin belirtmiş olduğunuz  Erzincan Ovası hakkında büyük Doğalgaz yatağın bulunması gerçekten ilgimi çekmiştir. Ve ayrıca bu Sondaj, Araştırma , Fizibilite yapabilecek Ekibe (Alman Firması) sahibim, isterseniz ben bunu gündeme getirebilirim. Hatta ve hatta siz bir tanıtım ve brifing verebilirseniz Ankaraya getirebilirim bu şirketin CEO sunu .
Bu bir Maden ve Enerji Araştırma üretme Şirketi Doğalgaz işlerinde Almanyada çok tecrübeli diyebilirim. Siz bana elde etmiş olduğunuz Raporları mümkünse İngilizce aktarırsanız bende ona göre bir Ziyaret programı hazırlarım . Bunu niçin yaparım en azından devletin yapmak istemediğini biz Milli Servet olarak ortaya çıkarıp nasiplenmesini göstermek ve kanıtlamak için uğraş gösteririm.
Size ek olarak Kartvizitimi gönderebilirim. Ayrıca sizi şahsen Ankarada ziyaret etmek isterim tanışmak adına sizin gibi değerli bir Bilim adamını tanışmaktan gurur duymaktayım.
Selam ve Saygılar
Seyit Küçük, Istanbul
0538-635 9684
Mining in Turkey

Hiç yorum yok: